• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Fairlo, max 100000kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Maddc1ty

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
24 Maj 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
27
Poäng
102
Vilken tid kan man höja idag ungefär?
Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommit :)
 

Egon

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
21 September 2020
Meddelanden
820
Mottagna reaktioner
304
Poäng
497
Cirka 13-14, när mejlet kommit om lyckad dragning. Dock TROR jag att det går att höja så fort statusen för dragningen ändrats från pågående till betald under ”betalplan&historik” och man ser en grön knapp där det står att man kan levla. Dock inget jag med säkerhet vet! Därför rekommenderar jag att du väntar tills mejlet kommit :)
Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?

Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
 

Maddc1ty

Viktig medlem
Poäng: 102
Blev medlem
24 Maj 2021
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
27
Poäng
102
Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?

Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
Du ser den ganska klart och tydligt när du loggar in med telefonen. Om du scrollar bakåt i tråden en eller två sidor har en person laddat upp en bild.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Tack! Någon som har lust att visa hur denna gröna knapp ser ut för att kunna levla samt var jag finner den senare under dagen?

Antar att det inte är något som dyker upp utan bara det som finns under utöka kreditutrymme?
 

Bilagor

  • 81CCEAE8-77C9-4175-A041-61AEE6585F80.jpeg
    81CCEAE8-77C9-4175-A041-61AEE6585F80.jpeg
    186.5 KB · Visningar: 120
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp